20 Mei 2011

Aku & Kerja

Lepas satu, satu kene settle...mule-mule 2-14 mei cuti kene beku sbb SUKANUN VII, pastu 22 mei mesyuarat pengurusan...lastly, 24-26 mei ke Awana Kijal untuk S.O.P....Alhamdulillah my pamili faham situasi aku, so xde nk kene explain..ari nie da ciapkan pe patut cume S.O.P. jer xtaw pe kptsan sbb ketua pgi kursus minggu lepas, nampaknyer kene semuka ngan dye ari Isnin nie...

Hujung minggu di opis da biase bagi aku, pe lagi kalo dapat oncall waktu maghrib...naseb juge umah aku nie dekat ngan tempat keje, 10 minit da sampai keje...da macam orang laki ker keje aku nie tapi alhamdulillah aku suke keje nie..wlaupun kebanyakan laki tapi dorang leh terima aku pompuan sebagai rakan keje...

Waktu aku terima job nie pon aku rase tak sabo nak keje sebab dekat umah, jawatan yang aku impikan selame nie, bia pon aku terpakse lepaskan sesuatu yang maybe orang laen anggap aku nie da tak berape waras...hahahaha~~~

Thanks pada pamili aku sebab support moral pada aku selame nie...I LOVE U ALL...muahxxxx...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan