19 Mei 2011

Seminggu berkampung di UMT

Mula 2 hingga 14 mei, cuti aku dibekukan... Semue nie psl Sukan Badan Berkanun di UMT...jadual tito aku dh tak menentu lagi..Seminggu tue jgk la aku rase macam-macam dugaan yang berlaku dalam hidup...suke duka smue ade...xpenah-penah ak p pantai kol 11.30 mlm pon, aku pgi jgk..telefon sntiase on, menunggu oncall dri bos..

Muke pon da mcm ape-ape ntah asyik berjemur kt tempat panas,naseb baek ade request yg mintak aku jage di dewan saje, so selamat la cket...tapi kadang-kadang bos panggil ke kompleks sukan sebab ade kene settle kat sane, mau tak mau kne ikot jua...

Lepas jer perasmian SUKANUN, aku lega cket sebab da kurang keje tapi still kena bertugas di dewan untuk elak sebarang kemungkinan. opis da jadi macam tempat aku solat & punch card jer..selebihnyer aku ke seluruh UMT...rakan setugas pon da faham tanggungjawab aku, wlaupun aku pompuan tapi aku kena buat smue tugas nie sebab ini yang aku terdpt dalam skop tugas aku..

13-14 mei aku kena prepare untuk majlis penutup, macam-macam permintaan jawatankuasa yang terpaksa dilayan, memang agak penat melayan karenah & ragam manusia tapi semue nie da tanggungjawab... bile semua dah siap, keje da selesai...aku tak tengok pon majlis penutup sebab badan da penat, alek umah rest jer...


3 ulasan: